onsdag den 30. april 2008

Arto.dk

Min for – forståelse for Arto.dk, kan ligge på et meget lille sted. Det er ikke noget jeg har brugt og mit kendskab til Arto.dk stammer fra medierne og min eksmand. Hjemme hos min eksmand er det forbudt at gå ind på Arto.dk, dette er forbundet med usikkerheden om hvem man reel chatter med og hvordan specielt unge piger udstiller sig på siden. Jeg har altid haft tillid til hans kendskab til Arto.dk og sammen med de ting der har været oppe i medierne, har det være betydende for, at jeg ikke har forsøgt at sætte mig mere ind i det. Mine børn har deres mobiltelefoner og de bruger msn til at kommunikere med deres kammerater. Er de til en fodbold- eller håndboldturnering kan der føjes flere kammerater til listen, men så er det nogen de har mødt og talt med og det syntes jeg faktisk er lidt trygt. Jeg ved det – en noget gammeldags holdning!

Ingen kommentarer: